Rosa Sløyfe
Bianco
Bianco kler seg i rosa hele måneden. Her doneres 5 kr. per solgte skopleieprodukt samt 2 kr. per pose til Rosa Sløyfe-aksjonen
Kid Interiør
Kid Interiør er blant hovedsponsorene til Rosa Sløyfe-aksjonen. Hvert år bidrer de med salg av egendesignede Rosa Sløyfe-produkter i alle sine butikker. I tillegg til dette går overskuddet av posesalget hele året til aksjonen.
Kitch'n og Tilbords
Kitch'n og Tilbords har egne Rosa Sløyfe-termoflasker og -krus som selges i butikk, alt overskudd går til Rosa Sløyfe-aksjonen.
LaBaguette og Cafe Opus
I hele oktober er disse med på en sentral Rosa Sløyfe-kampanje. I år er temaet for aksjonen «personlig tilpasset brystkreftbehandling», og de har i år valgt å ha sine bestselgende retter våre på kampanje, nemlig Club kylling og bacon baguette og lun thaisalat. 10 kroner per solgte kampanjerett går til Rosa Sløyfe-aksjonen.
Lindex
Fredag 4.10 inviterer Lindex alle kunder til Rosa frokost. Mellom klokken 10-13 donerer de 10% av omsetningen til Rosa Sløyfe-aksjonen.
Mester Grønn
Mester Grønn er hovedsponsor for Rosa Sløyfe og her finner du et utvalg Rosa Sløyfe-produkter hvor en del av salgsbeløpet går til Kreftforeningen arbeid mot brystkreft.